Wat moet de marketingcommunicatieprofessional en communicatieadviseur van nu weten om een echte professional of adviseur te kunnen zijn? Zeker in een marketingcommunicatielandschap dat zo snel verandert en steeds meer mogelijkheden biedt, worden keuzes, planmatig te werk gaan en écht begrijpen hoe de verschillende planelementen zich tot elkaar verhouden nog belangrijker. "Marketingcommunicatie in 14 stappen" is dé praktijkgerichte marketing vakopleiding met alle belangrijke marketingcommunicatie-onderwerpen, die met elkaar het fundament en het strategisch marketingcommunicatieplan vormen voor de echte marketingcommunicatieprofessional.
Deze opleiding wordt gegeven door de auteurs van het bekroonde en veelgebruikte boek Marketingcommunicatie in 14 stappen: Guy van Liemt en Gert Koot. Zij hebben veel ervaring in het ontwikkelen en verzorgen van marketing- en communicatieopleidingen. Daarnaast adviseren zij diverse organisaties in hun merk-, marketing- en communicatiebeleid.
De organisatie en marketing als context voor marketingcommunicatie
Van merkidentiteit & positionering tot consumer/human insights
Vaststelling marketingcommunicatiedoelstellingen & -strategie en vertaalslag in centraal creatief concept
Marketingcommunicatieplan en Wrap-up