Guy van Liemt RM

Bedrijfseconoom, docent, spreker, marketing-, marketingcommunicatie- en merkadviseur, lid van het NIMA College van Register Marketeers

Bedrijfseconoom, Register Marketeer en lid van het College van Register Marketeers, 6 jaar lang Juryvoorzitter Internal Branding Company of the Year en lid Hoofdjury Dutch Marketing Awards, met Gert Koot auteur van de bestseller Marketingcommunicatie in 14 stappen (bekroond tot marketingstudieboek van het jaar), diverse brand management en marketingfuncties bij Procter & Gamble, 15 jaar ervaring als docent-trainer bij de marketing- (NIMA-B en -C) en marketingcommunicatie-opleidingen van SRM (o.a. als samensteller en begeleider van het College for Brand Management). Daarnaast begeleider en samensteller van verschillende cursussen voor het NIMA. Tot slot is Guy naast over marketing en merken een veelgevraagd spreker over de onderwerpen purpose, zingeving, leiderschap, geluk en werkgeluk.

Brand Management Marketingcommunicatie Purpose & Happiness