Marketing heeft de unieke en essentiële rol om organisaties te helpen een duurzame toekomst te bouwen. Deze opleiding geeft je de strategische kaders en praktische modellen om die rol te pakken. Het biedt een verkorte versie van het internationale Humanized Growth leiderschapsprogramma waar inmiddels 400 CMOs hebben ervaren hoe ze waarde kunnen creëren voor alle stakeholders náást waarde voor hun aandeelhouders. Tijdens de sessies begeleiden ervaren CMO’s en een van de kerndocenten jou om nieuwe groeikansen te ontdekken die het welzijn van mens en planeet vooropstelt, media en advertising duurzamer in te zetten, sustainable consumentengedrag te beïnvloeden en de invloed van jezelf en de impact van je organisatie te vergroten.
Elementen van de opleiding
Artikel Winstgevende oplossingen voor de problemen in de wereld: "Wie dit leest is een vervuiler"
Artikel De unieke rol van marketing in het drijven van sustainable-groei
Dag 1 en 2
Dag 3 (slotdag)
Docenten:
Dag 1 en 2
Dag 3 (slotdag)
Docenten: