Hoe wordt een merk een inspirerend gedachtegoed voor klanten en voor medewerkers? Wat zijn de belangrijkste bouwstenen voor een relevante en onderscheidende positionering? Hoe haal je de juiste haakjes uit onderzoek? Hoe til je het merk op van communicatieconcept naar een sturend perspectief voor productontwikkeling, dienstverlening en communicatie?
In deze 2-daagse Masterclass staat het ontwikkelen van een relevante en onderscheidende positionering centraal. De theorieën, praktijkvoorbeelden en tools kun je direct gebruiken om de positionering van jouw organisatie of merk te versterken. Tijdens de opleiding zoeken we de interactie en is er voldoende ruimte om te sparren over jouw positioneringsvraagstukken.
2-daagse Masterclass Strategisch Positioneren
“Fundamentele theorie en praktische handvatten om jouw merk te versterken.”
Ochtend
Middag
Avond
Ochtend
Middag
Sprekers en gastdocenten
Ingmar de Lange
Caroline van Turennout
Margot Bouwman