Duik in de wereld van kunstmatige intelligentie (AI) tijdens onze unieke 1-daagse masterclass “Ethische dilemma’s in tijden van AI”. Deze masterclass maakt deel uit van de voorbereiding op de leergang "Leiderschap bij Strategische Vernieuwing" die in november 2023 start en belicht de nieuwste ontwikkelingen in AI, met speciale aandacht voor generatieve AI en de impact daarvan op organisaties.
We leven in een tijdperk waarin AI snel evolueert en steeds vaker een integraal onderdeel wordt van onze organisaties. Dit roept belangrijke vragen op over ethiek, heldere keuzes maken voor je organisatie (impact op concepten, verdienmodellen) en leiderschap. Hoe kijk je naar de verschillende ontwikkelingen? Wat betekent dit voor je morele organisatiekompas? Hoe beken je kleur naar jezelf en naar de organisatie?
In deze masterclass verkennen we deze complexe vraagstukken en bieden we zicht op de keuzes en instrumenten die je nodig hebt om met vertrouwen door dit nieuwe landschap te navigeren.
Wat we je beloven mee te geven:
Bereid je voor om je horizon te verbreden, je leiderschapsvaardigheden aan te scherpen en je organisatie met vertrouwen de toekomst van AI binnen te leiden.
Deze masterclass is bedoeld voor een kleine en interactieve groep van bestuurders, managers en professionals die zich bezighouden met strategische vernieuwing.
De masterclass wordt verzorgd door Rachelle van der Linden en Marco Derksen, Rachelle en Marco trekken al twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen.
Rachelle werkt intuïtief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Marco benadert transformatie vanuit een sociaal-technologische blik. De gedeelde factor? De overtuiging dat juist nú elke organisatie kleur moet bekennen. Zo hebben zij meerdere succesvolle vernieuwingen mogelijk gemaakt in o.a. het bankwezen, energie- en nutsbedrijven, telecom, media en zorg.
Oprichter van Marketingfacts en founding partner van strategisch adviesbureau Upstream
Meer over Marco Derksen